شرایط و قوانین گارانتی در سایت هورام سنتر

ما در فروشگاه اینترنتی هورام سنتر گارانتی های معتبر را برای محصولات عرضه شده، ارائه می‌دهیم که شامل خدمات پس از فروش، تعمیر و تعویض قطعات و در صورت عدم تعمیر، تعویض کالا می باشد^۱.
برای دریافت خدمات گارانتی، مشتری باید فاکتور خرید و کارت گارانتی^۲ محصول خود را نگه داری کند.^۳

در صورتی که محصول با عیب ظاهری(کارتن،بسته،باکس،جعبه) به دست مشتری رسیده باشد، با هماهنگی واحد گارانتی هورام سنتر در همان روز تعویض می‌گردد.
در صورتی که کالا، مشکل فنی داشته باشد تا ۷روز بعد از تاریخ فاکتور با هماهنگی واحد گارانتی هورام سنتر کالا تعویض می‌گردد.
کالای مرجوعی ابتدا توسط کارشناسان بررسی و در صورت تایید ایراد عنوان شده از جانب مشتری به شرکت گارانتی کننده ارجاع می‌شود.
در مورد (تعمیر/تعویض) کالا، شرکت گارانتی کننده مخیر است و در صورت عدم تایید مشکل فنی، کالا به خریدار عودت می‌شود.
مهلت تست و مرجوعی ۷روزه برای محصولاتی که این نوع ضمانت را دارند به شرط پلمب بودن و سلامت ظاهری با هماهنگی با واحد گارانتی بلامانع است.
در صورت فقدان یا ناموجود شدن کالای تعویضی، مبلغ کالا به خریدار عودت می‌شود و یا با کالای مشابه با محاسبه تفاوت قیمت تعویض می‌گردد.
محصولاتی که گارانتی شرکتی دارند از بندهای بالا مستثنی هستند و خریدار شخصا، کالا را به شرکت گارانتی کننده ارسال می‌کند.
در مورد هزینه های ارسال/دریافت اگر طبق نظر کارشناسان کالا پذیرش شود، هزینه ها با هورام سنتر و اگر پذیرش نشود با مشتری خواهد بود.
در صورتیکه کالای دریافتی با کالای درخواستی مغایرت داشت(نوع،رنگ،برند،مشخصات فنی) ظرف مدت ۲۴ساعت بعد، با واحد گارانتی مکاتبه و در صورت تایید مغایرت، کالای صحیح ارسال میگردد.
در مورد مغایرت کالا، به درخواست هایی که کالا پلمپ و استفاده نشده باشد، رسیدگی میشود. در غیر این صورت انجام درخواست مشتری امکان ندارد.

در نهایت گارانتی معتبر، از شرایط ضروری برای خرید مشتریان است. ما در فروشگاه اینترنتی هورام سنتر، تلاش می‌کنیم با ارائه گارانتی های معتبر، بهترین تجربه خرید را برای مشتریان فراهم کنیم.